Divinus – nowa gra od Lucky Duck Games

Lucky Duck Games informuje, że ich studio pracuje nad nową grą o nazwie Divinus, która jeszcze tego lata będzie miała kampanię na portalu Gamefound. Autorem gry jest Filip Miłuński, znany między innymi z tegorocznego przeboju Destinies.

Starcie dwóch panteonów
Nordyccy bogowie wyruszają na podbój starożytnej Grecji. Rozegra się zacięta rywalizacja pomiędzy dwoma panteonami, w wyniku której powstanie nowy boski ład. Gracze, jako ambitni półbogowie, będą starali się wkupić w łaski każdej ze stron, bo jak głosi przepowiednia, gdy opadnie bitewny kurz, tylko jeden ze śmiałków zostanie wywyższony i zasiądzie pomiędzy bogami. Kto będzie tym wybrańcem?

Mechanika legacy
„Divinus” to gra typu legacy, w której zasady i elementy rozwijają się z partii na partię. Rozgrywka podzielona jest na 12 scenariuszy tworzących fabularną kampanię, a każdy scenariusz rozpoczyna otwarcie pudełka z nowymi komponentami i zasadami gry. Gracze w trakcie kampanii będą modyfikować komponenty, umieszczając na nich naklejki, dzięki czemu kości, kafelki oraz inne elementy gracza będą nieustannie ewoluować. Po zakończeniu kampanii gracze będą mogli grać w swoją unikalną, zmienioną w toku kampanii wersję gry – w regrywalnym trybie „nieskończonym”.

Eurogra z silnym elementem narracyjnym
„Divinus” to rywalizacyjna eurogra wzbogacona o silny element narracyjny. W każdej turze gracze będą wydawać kości ze swoich zasobów, aby odkrywać nowe tereny i układać je na swojej mapie półboga. Wybór krain i zawartych na nich elementów oraz odpowiednie ich ułożenie pozwoli graczom na realizowanie celów i specjalnych zadań scenariusza. Dzięki narracji prowadzonej przez aplikację działania graczy będą mocno osadzone w kontekście fabularnym.

Wsparcie aplikacji mobilnej
„Divinus” to gra hybrydowa, czyli łącząca zalety planszówki z możliwościami aplikacji mobilnej. Skanując elementy gry, gracze będą poznawać historię świata i dokonywać różnych wyborów, które wpłyną na przyszłe wydarzenia. Aplikacja zapamięta poczynania graczy, zmieniając możliwe do wykonania akcje w kolejnych turach.


„Naszym celem w przypadku Divinusa było stworzenie unikalnej, a jednocześnie przystępnej gry” mówi Filip Miłuński, projektant gry i Dyrektor Kreatywny w Lucky Duck Games. „Tak samo jak w przypadku naszych wcześniejszych gier, ważną częścią gry jest aplikacja mobilna, która pozwala na zanurzenie graczy w opowieści, jednocześnie zapewniając dynamiczne środowisko gry. Zależało nam na stworzeniu rywalizacyjnej gry legacy, łączącej ciekawą mechanikę z angażującą historią. Początkowe zasady są proste do wytłumaczenia, jednak wraz z otwieraniem kolejnych scenariuszy świat gry rozwija się i zapewnia długą przygodę pełną wyborów wpływających na kształt rozgrywki. Zarówno kampania jak i tryb post-kampanijny zaprojektowane są tak, aby gracze mogli dopasować świat i postaci półbogów do swojego stylu gry”.

Gracze mogą spodziewać się, że kampania Diviniusa na platformie Gamefound rozpocznie się jeszcze tego lata. Lucky Duck Games potwierdziło polską, angielską i francuską wersję językową, szukając także partnerów dla innych wersji.

divinus
Lucky Duck Games

podoba ci się ten artykuł?

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on twitter
Udostępnij na Twitter
Share on linkedin
Udostępnij na Linkdin
Share on pinterest
Udostępnij na Pinterest

zostaw komentarz