Trochę ponad dwa tygodnie temu na naszym facebooku , zaprosiliśmy was do wzięcia udziału w konkursie w, którym do wygrania była fenomenalna gra towarzyska KLUB DETEKTYWÓW.

Zadanie konkursowe brzmiało:
“Na podstawie przedstawionych w komiksie kart z gry Klub Detektywów wymyśl co wydarzyło się przed przybyciem policji.”

Najlepsza praca…

Oczywiście było kilka prac, które nam się podobały, ale najlepszą pracę nadesłała Marysia Podzorska.

Poniżej zwycięskie opowiadanie:


Nie było łatwo, ale udało się znaleźć kolejne 9 kart, które umożliwiły policjantom odtworzyć całą historię ze szczegółami.

Magnus długo trzymał się ludzkiej postaci, ale kiedy zabłądził w zamieci i poczuł trop dziewczynki, nie potrafił się powstrzymać i jego wilcza natura wzięła górę. Dziewczynka była ufna, od razu wdała się w rozmowę i nawet poczęstowała go zapasami ze swojego kosza piknikowego. Miło się z nią rozmawiało. Wskazała mu też kierunek, w którym znajduje się najbliższe domostwo, w którym będzie mógł się ogrzać i poczekać na lepszą pogodę. Kiedy o tym myślał, to robiło mu się trochę przykro, że ją zjadł… Miał nadzieję, że nasycony wilk znowu da się zepchnąć do głębokich warstw podświadomości i tym razem Magnus już na dobre zostanie człowiekiem.
Młoda powiedziała prawdę – po krótkim marszu we wskazanym kierunku zobaczył dom. Zadzwonił, ale nikt nie pojawił się, żeby otworzyć drzwi. Zamiast tego w powietrzu pojawiły się trzy klucze – sam nie wie skąd to wiedział, ale od razu sięgnął po ten właściwy. Za drzwiami znajdowała się ogromna klatka schodowa. Jak zaczarowany podążył schodami na górę – coś ciągnęło go do drzwi na drugim piętrze. Kiedy je otworzył, nie mógł uwierzyć własnym oczom – to był najpiękniejszy zestaw szachów, jaki widział. Mężczyzna znajdujący się w pokoju sprawiał wrażenie, jakby czekał właśnie na niego. Zasiedli do gry. Trochę to trwało, ale w końcu Magnusowi udało się zaszachować króla skoczkiem. Przeciwnik jednak najwyraźniej tylko na to czekał i zgrabnym ruchem wieży zakończył grę. Coś w jego oczach przeraziło Magnusa, ale może tylko światło tak się odbiło. Na propozycję, że może czegoś się napije, odetchnął z ulgą i poprosił o czarną herbatę. Dopiero po pierwszym łyku uświadomił sobie, że kielich z napojem podała mu… napotkana w lesie dziewczynka. Coś było nie tak… Powoli odwrócił się i z przerażeniem zobaczył, jak dziewczyna przeobraża się w trzygłowego potwora. Było już za późno, żeby cokolwiek zrobić – trucizna zaczęła działać. Ostatnie o czym pomyślał, upadając na ziemię, to że dziewczynka w lesie niczego nie jadła. Jak mógł być taki głupi..


Gratulacje, nagroda zostanie dostarczona pocztą. Dziękujemy także wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Wkrótce kolejne konkursy!


FoxGames

Sponsorem nagrody w konkursie jest wydawnictwo Foxgames

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.