Na platformie Gamefound trwa kampania gry Divinus, której autorem jest Filip Miłuński. Kampania osiągnęła półmetek i potrwa do 12 sierpnia. Na ten moment grę wsparło już ponad 2100 osób a projekt wielkimi krokami zbliża się do uzyskania 1000% celu a kwota wsparcia przekroczyła już milion złotych!
Gra ufundowała się w 25 minut. Tyle czasu projekt potrzebował aby zebrać 25 000 euro czyli minimalną kwotę potrzebną do wydania gry.
Czym jest Divinus?
Divinus to hybrydowa, rywalizacyjna gra legacy dla 2-4 graczy, która łączy ciekawą mechanikę kościano-kafelkową z angażującą historią i możliwościami aplikacji mobilnej. Po zakończeniu kampanii gracze będą mogli grać w swoją unikalną, zmienioną w toku kampanii wersję gry w regrywalnym trybie „nieskończonym”.
Nordyccy bogowie wyruszają na podbój starożytnej Grecji. Rozegra się zacięta rywalizacja pomiędzy dwoma panteonami, w wyniku której powstanie nowy boski ład.
Gracze, jako ambitni półbogowie, będą starali się wkupić w łaski każdej ze stron. Wieszczka Pytia zobaczyła w swych wizjach, że tylko jeden z półbogów ma szanse na tytuł Divinusa. Kto będzie tym wybrańcem?